Number seventeen

08:22

 Hey ! Kochani w tym poście przygotowałyśmy dla Was kolejną sesje. Pomimo złej pogody i zimna jakie nam towarzyszyło mamy nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają. Chciałybyśmy się z Wami podzielić kilkoma naszymi nowymi ulubieńcami. Pierwszym z nich jest serial Humans, który ostatnimi czasy bardzo nas wciągnął. Opowiada o rodzinie w której mąż chciał odciążyć żonę i kupił Synth'a - robota, zakup ten niósł za sobą nieoczekiwane konsekwencje. Mamy Wam również do polecenia kilka piosenek Maggie Lindemann - Pretty Girl, Shawn Mendes - Never Be Alone oraz Feder feat. Alex Aiono - Lordly. Możemy się też z Wami podzielić pomysłami na nasze ulubione dania. Ostatnio wpadł w nasze ręce przepis na pancakes, które są robione na mące kokosowej (jeśli chcecie na nie przepis piszcie w komentarzach). Drugą potrawą, którą umilamy sobie wieczór to tosty z pesto, prosciutto i rukolą, a najlepiej smakują w połączeniu z zieloną herbatą.  Naszą propozycją na smaczny obiad jest łosoś (można zamienić na inną rybę) z ryżem gotowanym w przyprawie curry i szpinakiem. 
Jeśli chodzi o szkołę to przyszły tydzień jest przepełniony sprawdzianami i kartkówkami, zresztą jak i następny. Pomimo to zawsze znajdziemy czas na treningi na siłowni, które nas relaksują i bloga, który jest naszą wielką pasją.   


Klaudia- koszula - Zara, spodnie- Medicine, buty- Lasocki 

 Natalia- t-shirt - Bershka, spódniczka - Zara, buty - H&M


 Do zobaczenia w kolejnym poście !














You Might Also Like

36 komentarze

  1. Fajnie. śliczna spódniczka! ♥
    Obserwuję, miłego wieczoru
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia i piękna koszula :)

    https://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasze buty wpadły mi w oko!:)
    Zazdroszczę wam czasu na wszystko od kad zaczęła mi sie szkoła to na nic innego nie mam czasu a jak juz skończy mi sie 10 lekcja to marzy mi sie łóżko i tak dzien w dzien :D
    Pozdrawiam!

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że mamy podobnych ulubieńców muzycznych :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłyście mnie tym serialem. Też mam następny tydzień przepełniony sprawdzianami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)Będę wpadać częściej i zapraszam do siebie :)
    http://asuka--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się spodobała stylizacja z białą spódniczką :)
    Jeśli macie ochotę to zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej podoba mi się stylizacja w spódniczce :)
    Ale obie są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje :D Bardzo podoba mi się Wasz blog!
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia na sprawdzianach ! :) Również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia sa super Ale ja w taka pogodę zamarzlabym w tej spodniczce. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia, ale pewnie zamrzłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w szkole też niestety dużo sprawdzianów...
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Również oglądam serial Humans😊 świetne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainteresowałyście mnie tymi tostami. Wypróbuję.
    queemph.blogspot.com
    Ps. Proponuję zmienić trochę układ notki. Wydaje się bardzo chaotyczna. Może kolejne propozycje od akapitów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za radę, weźmiemy ją do serca ☺️

      Usuń
  18. O! Kocham piosenkę Pretty Girl, no i oczywiście wszystkie piosenki Shawn'a. Mogłybyście podać ten przepis na pancakes? Wypróbowałabym :) poza tym świetne stylizacje, a spódniczka przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo dziewczyny! super zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sesja wyszła super!

    https://fotografiaklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pancakes♡♡ łosoś♡ super zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacje ! Fajny blog, będę tu wpadać :)
    http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja w spódniczce ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę koniecznie wpisać ten serial na moją listę, zapewne za niedługo go obejrzę :D Świetny blog! <3
    Co powiecie na wspólną obserwację? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia! Mój przyszły tydzień też będzie przepełniony sprawdzianami :(
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia, bardzo pozytywne :)
    Szczerze mówiąc też miałam zapowiedzianych sporo sprawdzianów i kartkówek :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia :) Ciekawe stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń