It's too cold outside for angels to fly

09:56

 Hey ! Dziś poopowiadamy Wam co działo się u nas w przeciągu ostatniego tygodnia i troszkę co będzie się działo w przyszłym. Zacznijmy od poniedziałku był on trudniejszy niż zwykle i to już nie ze względu na koniec ferii, ale głównie na zmianę naszego planu lekcji. W poprzednim semestrze zaczynałyśmy tydzień o godzinie 10 lecz po zmianie (na gorsze) o 8. W tym tygodniu chodziłyśmy na zebrania związane z projektem Erasmus+, który dotyczy zagranicznych wymian uczniów w naszym wieku. Co wiąże się z tym, że w przyszłym tygodniu nasza szkoła przyjmie uczniów z Litwy, Rumunii, Turcji i Włoch. Jest to szansa dla nas na podszlifowanie języka, ale i na poznanie nowych ludzi i ich kultur. Śledźcie nas na naszych Social Media (nasze snapy Klaudia: clody200 Natalia: natalia_now), a postaramy się dodać relację z ich pobytu u nas. W wolnych chwilach chodziłyśmy na lodowisko, a od dłuższego czasu na siłownie. Jeśli chodzi o naukę miałyśmy do wykonania projekt z podstaw przedsiębiorczości, który dotyczył analizy produktów spożywczych przez co byłyśmy zmuszone do robienia nielegalnych zdjęć produktów spożywczych w sklepach :D Chętnie dowiemy się jak Wam minął zeszły tydzień, więc piszcie w komentarzach czy na mail.


Do zobaczenia w kolejnym poście !

You Might Also Like

37 komentarze

  1. U mnie ferie zaczynają się za tydzień z czego bardzo się cieszę! :) Zazdroszczę wymiany, czekam na jakiś wpis na ten temat! Cudowne zdjęcia! :)

    Zapraszam:
    http://paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio podobają mi się spódniczki jeansowe. Dwie stylizacje super. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne stylizacje, spódniczka wygrywa wszystko :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero w poniedziałek 13 będę miała ferie. Super, że będziecie mieli zagranicznych uczniów w szkole, u nas tylko raz na jeden dzień byli Hindusi ;)
    Odlotowe, pozytywne zdjęcia! Obserwuję Was, dziewczyny!
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się zdjęcia - szczególnie to ostatnie. Wyszło bardzo kreatywnie. ;) Mój tydzień był kiepski, rozchorowałam się i siedem dni spędziłam w łóżku. Uwierzcie mi, że zatęskniłam za szkołą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście ferie jeszcze mam, ale Wam współczuję :D
    Co do stylizacji to takie całkiem proste, ale zdjęcia ogólnie wyszły ładne :)
    https://klaudialisiecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już połowa feri mija :/ kurczę pamietam jak do nas do szkoły przyjeżdżali uczniowie z zagranicy ;) super sprawa ! Niesamowici ludzie !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteście śliczne! :) U mnie już dawno po feriach,teraz zabieramy się do ciężkiej i solidnej pracy ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam uczestniczyć w takich zagranicznych wymianach, niestety moja szkoła nie bierze w niczym takim udziału i nie mogę zobaczyć samej jak to jest :/
    Świetne zdjęcia!
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, mega musi być blogować z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochane zdecydowanie świetne stylizacje :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi niestety ferie się już skończyły. To świetnie, że będziecie mieć zagranicznych uczniów w szkole, u mnie rok temu były włoszki :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  13. jak najbardziej super stylizacje i oczywiście powodzenia w nowym semestrze oraz odczas goszczenia kolegów i koleżanek z innych krajów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też tydzien temu skonczyłam ferie! Niestety teraz 2,5 miesiąca szkoły :(
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja gdy jeszcze chodziłam do szkoły to wolałam mieć na rano, żeby po południu mieć więcej czasu! :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia dziewczyny! :D

    http://aleksisaliss.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia :)! cudowne stylówki, takie proste, ale jednocześnie takie stylowe :) a co do wpisy to ja wolę jak szybciej coś zaczynam, żeby potem szybciej kończyć i mieć dla siebie więcej czasu po południu :) a jeśli chodzi o wymiany uczniów w szkołach to też zawsze tak mówiłam, ze to okazja do podszlifowania języka, a jak co do czego przychodziło to niczego się nie nauczyłam, a zamieniłam ledwie 2 słowa z jakimś uczniem z wymiany :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój tydzień niestety nie był kolorowy, ponieważ mam sesję i dzień w dzień jakiś egzamin. Ale jeszcze tylko jeden tydzień i wolne :)

    Fajne outfity dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak kiedyś chodziłam do szkoły to też mieliśmy ten program :)
    Dla mnie ten tydzień był najgorszy jaki mógł być. Wszystko było pod górkę, ale na szczęście się już kończy :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że bardzo się przyjaźnicie! Zazdroszczę takiej relacji! To ważne, aby mieć przy sobie taką osobę, na którą zawsze można liczyć :)
    Bardzo fajna sprawa z tym Erasmusem! Świetny program, dlatego bierzcie udział, przyda się na przyszłość ;)
    Fajnie stylowo się dobrałyście, a asymetryczna spódniczka, jest jedną z moich ulubionych <3
    U mnie teraz sesja, także staram się skupić na tym, aby wszystko pozaliczać i mieć z głowy :)
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sesja dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zdjęcia!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się te stylizacje :)
    Najbardziej ta spódniczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post :). U mnie akurat plan zmienił się na troszkę lepszy. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia i super stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To musi być super doświadczenie porozmawiać, wymienić się informacjami z ludźmi z innych krajów ;D Ja korzystam z ferii ;p
    zapraszam na moj blog

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne stylizacje laski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjecia :D

    Obserwujemy? dajcie znac u mnie :D

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Macie super energie!
    Jeansowa spódniczka jest śliczna :)
    https://bijoch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega fajne i pozytywne zdjęcia! Super, że przyjeżdżają do Was osoby z Rumunii. Nie znoszę gdy ktoś myśli stereotypowo o ludziach z tego kraju. Znam kilka osób z tego kraju i naprawdę są super. Język rumuński jest super! Dogadywałam się w tym języku z koleżanką.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. golf i spódnica super, widać ze znasz sie na trendach. fajne fotki i super blog.
    zapraszam do mnie http://sportowyblogewy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba ktoś tu lubi jeans?
    Co do Erasmusa, to mi nigdy nie udało się wyjechać.
    Teraz żałuję, że nie próbowałam i przekładałam inne sprawy nad siebie.
    W 2018 za to planuję Work&Travel

    pannaWsieci

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowny post! <3 zapraszam do mnie:

    http://smalldarkangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń